dimecres, 25 de març del 2009

UNA TORTUGA MÉS MACA QUE L’ALTRA

Fa molt de temps, quan encara era l’any 2000, varen néixer dues tortugues petites i molt boniques. Eren de color verd i amb el temps van aprendre a parlar:
- Jo em dic Raquel i tu?
- Núria!
- Mira quin llacet més bonic que porto al coll! És de color groc.
- Ja veuràs demà quan portí jo el meu al cap. És de roig.
- Però jo sóc més bonica que tu, he? Perquè jo sóc de color verd.
- No, ja ho veuràs! Jo sóc de color verd i marró.
I... així doncs es van començar a barallar les dues tortugues. Entre que una deia que ella és més maca i l’altra deia que "ja veuràs demà quan porti el meu llacet", doncs no van acabar fins el migdia que havien d’anar a dinar.
Al final van anar a veure l’avi de la Núria que és deia Xavier per saber com quedar-se en pau. L’avi els va estar parlant fins que van aconseguir la PAU i deien que totes dues, tant la Raquel com la Núria, totes dues eren igual de guapes.
Però al final se’ls va embrutar el llaç a totes dues i totes dues és van quedar sense llaç.

Ariel