dimecres, 26 de novembre del 2008

LA CAPUTXETA SAIDA

Una vegada tenia que anar a la casa de la meva àvia perquè estava malalta i li vaig deixar un cistell de fruites i un suc.
Pel camí anava agafant flors per la meva àvia i m’he trobat amb el llop i m’ ha dit que vagi per un altre camí que era el camí més curt, però el llop em va mentir. Era el camí més llarg, i vaig arribar a la casa de la meva àvia i vaig trucar a la porta i em va dir que passés. Jo li vaig preguntar perquè tenia els ulls molt grans i em va respondre “per poder-te veure millor”
Després li vaig dir: “Àvia, àvia, perquè tens unes orelles molt grans? I em va dir: “Per escoltar-te millor”.
Després li vaig preguntar que perquè tenia la boca molt gran, i em va dir: “Per menjar-te millor”
I em va menjar, perquè era el llop.

SAIDA CALDERON