dijous, 16 d’abril del 2009

VULL VIATJAR!

Hi havia una vegada una nena que es deia Charlotte. Era una nena que sempre tenia el mateix somni que era viatjar.
- Hola, sóc la Charlotte, i...... avui he somiat que vull viatjar!
- Bon dia Charlotte, sóc la mare.¿Que has somiat avui?
- Que vull viatjar!
- Ah.. molt bé, no...?
- Sí, mare.
- Bé, me’n vaig a preparar l’esmorzar. Adéu.
- Adéu, mare.
La meva mare es diu Samanta, i.... és maca i atrevida. M’agraden molt els seus cabells, són negres i arrissats. En canvi els meus són taronges..., bé, què hi farem? Cadascú és com és. ¿No ho penses?
- Si és clar
- Qui parla? - va preguntar la Charlotte.
- Ah si, és la meva germana. Me n’oblidava!
La meva germana és diu Mixel, té 3 anys, i també té els cabells negres com la mama!
- Avui és el nostre primer dia a l’escola Antaviana perquè venim d’un altre barri: de Montcada.
- Jo vaig a P-5 i he nascut l’u de gener, i la meva germana el 23 d’abril.
- Bé me’n vaig a l’escola. Adéu...
- Hola, sóc la teva mestra, la Raquel
- M... Jo sóc la Charlotte
- Segur que faràs molts amics aquí. Avui toca tutoria, després castellà amb la Elisa.
- Amb el Manel educació física. Amb mi mates, i... després a la tarda amb el Xavier, socials.
- Ok, molt bé. Raquel, què farem a tutoria?
- Doncs...ens presentarem i després m............ parlarem dels nostres somnis. D’acord?
- D’acord!
- Vinga, comencem!
- Jo sóc la Charlotte. - Jo l’Anna. - Jo la Patricia. – Jo la Laura. - Jo, la Ariel. -Jo, la Salma. - Jo en David. -Jo, en Ruben. –Jo en Marino – Jo, el Raül. - Jo, en Genis. - Jo, el Bryan.
- I per últim jo, la Raquel!
- Bé. Què has somiat avui, Charlotte? - va preguntar la Raquel.
- He somiat que anava a corre-hi món i............¡VULL VIATJAR!
- Ah! molt bé, però no cridis, home!
- Si, Raquel.
- I tu, Anna, què has somiat?
- Doncs jo he somiat que tenia una casa de luxe.
- Doncs jo que anava al les rebaixes del ``Desigual´´.
- Molt bé, Patricia, sembla interessant això de les rebaixes.
- I tu, Laura?
- Doncs jo.... la veritat és que.... no he somiat, o.... no me’n recordo!
- No importa, Laura.
- Ariel, i tu, que?
- Doncs jo.... que llegia un llibre de fantasia fantàstic!
- Salma, i tu?
- Doncs que anava a classes de clarinet amb la Ariel
- Bé. Ara anem a menjador.... Després fareu socials....
- Hola, Xavier! - van cridar tots alhora.
- Hola, nens i nenes! - va dir el Xavier
- Bé, avui fareu un exàmen dels Romans. Ja estàs Ariel ?
- Sí, Xavier.
- I tu, qui ets? - li va preguntar el Xavier a la Charlotte
- Jo sóc la Charlotte i sóc nova a l’escola.
- No, si això ja m’ho imaginava! Bé, doncs, faràs un text del que sàpigues dels romans. D’acord?
- D’acord!
- Bé, ja és l’hora de marxar!
La sirena va sonar.
n..........................................
- Hola, mama!
- Què tal, com t’ha anat l’escola?
- Molt bé, mare! Però vull viatjar, vull viatjar, vull viatjar, vull viatjar!!!!
- D’acord, doncs has de tenir els teus diners, home!
- D’acord, doncs ara me’n vaig perquè ja tinc 100 €
- Adéu!


Ariel

4 comentaris:

classe tercer a ha dit...

ha estat molt bonic el conte de aixo que volia viatgar

Anònim ha dit...

Es molt llarg
Aikiu

classe tercer a ha dit...

El conte es molt bonic Podries escriure un llibre.
AIKIU

classe tercer a ha dit...

Ariel ha estat molt bonic el conte i la nena a viatjat molt no et sembla?

DAVID CELDA HERRERA