dimecres, 15 d’abril del 2009

LA GIRAFA I L’ELEFANT

Hi havia una vegada una Girafa que vivia sola.
La girafa va dir:
– Jo vull un company.
Un dia la girafa va anar a comprar menjar perquè no en tenia gens. Pel camí va trobar un elefant i va dir, la girafa:
- Hola, elefant, tú ets el meu nou veí, veritat?
L’elefant li va contestar:
- Sí, és veritat, sóc el teu veí, però voldria saber com et dius.
La girafa li va dir:
- El meu nom és Girafa, i el teu?
- Elefant – va dir l’elefant
A partir d’aquell moment van viure junts perquè eren amics.
La girafa era espavilada i l’elefant una mica gandul.
La Girafa va dir-li:
-Vaig al traball. Ves al treball tu també, d’acord?
L’elefant va fer:
- D’acord
Però com que era tan gandul es va oblidar.
Quan va arribar la girafa ràpidament li va dir:
- Però què fas aqui? Havies d’anar al traball!!!
- Oh, oh! Perdona, si us plau. No em tornarà a passar!
I a partir de llavors, cada matí es desperta d´hora i va a treballar com tothom.

Raquel